Slovanská beseda
české a slovenské fórum slovanských rodnověrců
FAQFAQ | HledatHledat | Seznam uživatelůSeznam uživatelů | Uživatelské skupinyUživatelské skupiny | RegistraceRegistrace | ProfilProfil | Soukromé zprávySoukromé zprávy | PřihlášeníPřihlášení

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Slovanská beseda -> Slovanské náboženství
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Banning

PříspěvekZaslal: 16.01.2020 09:24    Předmět: Citovat

De meeste hardlopers die ik ken, begonnen te rennen op de wegen en verharde fietspaden, waaronder ikzelf, maar velen van hen maken nooit de sprong naar trailrunning en missen een van de meest lonende soorten hardlopen die er zijn!

Zeker, sommige mensen hebben het geluk niet in de buurt van paden te wonen, en dat is begrijpelijk, maar ik woon in Utah, waar we zoveel, zo niet meer paden hebben dan verharde plekken om te rennen, en Adidas Superstar Donna veel van mijn vrienden hebben nooit de schoonheid en plezier om op paden te rennen. Ik heb ook tijdens mijn reizen ontdekt dat zelfs de meest stedelijke gebieden paden hebben als je weet waar je moet zoeken. Forest Park in Portland, Oregon komt voor de geest als een goed voorbeeld van een wegennetwerk dat zich binnen de stadsgrenzen bevindt.

Het blijkt dat er een aantal excuses zijn die ik hoor van mensen die hen ervan weerhouden het plezier van trail running te ervaren, dus ik dacht dat ik een paar tips zou delen om je te helpen die excuses te overwinnen en daar weg te gaan!

Trails zoeken
Weten waar te rennen kan een uitdaging zijn als al je vrienden weglopers zijn en je niet over de paden kunnen laten zien, en je niet leert over de beschikbare paden door andere activiteiten zoals wandelen of mountainbiken. Er zijn talloze www.buenasreferencias.es manieren om paden in uw omgeving te vinden, hier zijn enkele van mijn beste tips.

Controleer uw lokale hardloopwinkels voor groepsruns of trailaanbevelingen. Ze kunnen een wekelijkse / maandelijkse trailrun aanbieden.
Word lid van een trail running groep op Facebook. Er zijn talloze groepen om uit te kiezen, sommige lokaal, sommige nationaal en sommige wereldwijd. Ik heb ontdekt dat mensen behoorlijk behulpzaam zijn als het gaat om trail-suggesties als daarom wordt gevraagd, en daar profiteer ik van wanneer ik naar een nieuw gebied reis.
Zoek online naar paden en beperk uw zoekopdracht niet tot alleen actieve sites. Er zijn veel wandel- en mountainbikeplaatsen met veel geweldige informatie over paden, en op de meeste plaatsen zijn paden multifunctioneel, zodat je erop kunt rennen. Enkele sites om u op weg te helpen:

Strava is Nike Cortez Damen ook een geweldige bron voor het vinden van paden met de functie Segment Explorer die beschikbaar is op de website en in de mobiele app. Dit is misschien niet altijd de beste bron voor het vinden van complete routes omdat het segmentgebaseerd is, maar het kan je wel in de goede richting wijzen.
Stap op je mountainbike. Het mooie van een mountainbike is dat je snel veel afstand kunt afleggen, dus het is de perfecte manier om paden te verkennen en je weg te leren voordat je te voet gaat.

Zoals mijn mede-Propel-merkambassadeurs. Ik had nog nooit een van deze fantastische mensen ontmoet voor donderdag, maar we begonnen meteen.

We vinden het leuk om te trainen en erover te schrijven op internet. We hebben veel gemeen.

Hoe dan ook - ik heb je internetmensen bij me gehad door de ups en downs, door races en krachtuitdagingen, af en toe Nike Air Max Command Femme informatieve posts en veel domme posts.

Ik begon met afvallen in de stad en veranderde een paar maanden geleden in Preppy Runner.

Noem mijn gek, maar ik werk graag met cijfers. Een van mijn favoriete banen die ik opgroeide was als bankier waar ik de hele dag met cijfers werkte. Toen ik op een zomer in een Italiaanse ijswagen reed, volgde ik mijn inkomsten en tips van dag tot dag en van week tot week en maakte ik grafieken en tabellen en tabellen ... oh mijn. Ik heb de spreadsheet nog steeds tot op de dag van vandaag. Het hoeft dus niet te verbazen dat ik geobsedeerd ben door het bijhouden van mijn hardloopstatistieken.

In de loop der jaren heb ik verschillende methoden gebruikt. Ik heb geprobeerd training tijdschriften. Ik heb spreadsheets gebruikt. Ik heb zelfs geprobeerd ze in mijn trainingsschema's te schrijven (dat ziet Nike Air Max 270 Damen er nooit mooi uit). Dat is de reden waarom ik enkele jaren geleden zo dankbaar was met de introductie van lopende horloges die synchroniseren met uw computer (en nu telefoon). TomTom RunnerGPS-compatibele horloges zijn een godsgeschenk voor hardlopers, zowel nummertrackers als niet-nummertrackers. Ze geven ons een verbazingwekkend duidelijk beeld van tempo versus hoogte in de tijd, en als je betaalt, heb je ook Nike Air Max 270 Womens hartslaginformatie. Ze zijn van onschatbare waarde, en als je er nog geen hebt gekocht, raad ik zeker aan dit artikel te bekijken en dan te gaan winkelen! (Ter referentie heb ik de TomTom Runner, hoewel ik de Garmin 220 en Garmin 205 heb geprobeerd). Als een horloge niet jouw ding is, zijn er ook tal van actieve apps die je kunt downloaden voor je smartphone (waarvan sommige hieronder worden vermeld).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Slovanská beseda -> Slovanské náboženství Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

Přejdi na: